2013-11-09
14:07:39

Gotland






Ska berätta lite vad jag gjorde på Gotland och så... 

På måndag så var vi framme vid 4 på eftermiddagen så du chilla va ba. På tisdagen så kolla vi runt lite på gården för vi bodde på en bondgård så då kolla vi lite på kossorna, fåren och sånt. På onsdag så chilla ja på morgonen och på kvällen så fick jag testa på att rida westen som var SJUKT kul!! Asså verkligen suuuuuuper kul! Fick rida på en haflinger som va så söt och snäll! På torsdagen så fick jag rida en annan häst (också western) som va super fin och go <3 Sen på fredagen så åkte vi till Visby som jag ÄLSKAR!!!! Så gick jag in i en new age butik som verkligen var super mysig och köpte en amulett. Hade kunnat köpa allt där inne men men.. Sen på lördagen så chillade vi lite och på kvällen så åkte jag och en av de som vi bodde hos och skulle fixa med hennes häst och utrustning för hon skulle tävla dagen efter så det var jätte mysigt, älskar lite mindre privatstall där det inte är lika stökigt (endligt mig) som på ridskolestall. Sen på söndagen så gick vi upp tidigt för att hinna till tävlingen (jag var hästskötare). Vi var där ganska tidigt så vi hann få en spilta så vi kunde ställa Bella (hästen) någonstans. Sen så gick det så klart jätte bra för snyggaste ekipaget! ;) 3:a en klass och 1:a två klasser så det var nöjda personer i bilen på väg hem! Men shit vad trött jag var sen! Sen på måndagen så åkte vi hem och på tisdagen var jag i skolan.. Så det var lite om mitt höstlov. Vad gjorde ni på höstlovet? Kram Fia❤️ 









 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: